تجاوز به حقوق شهروندی شهروندان شهر جدیدپرند و بی تفاوتی مسئولین مطلب ارسالی از khani


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 تنها گشت و گذار کوتاهی در شهر پرند کفایت می کند تا موارد متعددی از تجاوز به حقوق شهروندی در سطح شهر مشاهده که خاطر همشهریان محترم و شریف را آزرده هم چهرۀ شهر را زشت جلوه دهد.

مواردی که باعث تجاوز به حقوق شهروندی در سطح شهرپرند:
1- اشغال فضای مفید پیاده روها توسط دکه های واگذارشده توسط شهرداری محترم گاهی اوقات مردم به دلیل وجود این معضل چاره ای جز رفت و آمد از کناره های خیابان ها را ندارند که خود بنای معضلی دیگر است و این تعرض به حقوق شهروندان به ماشین های عبوری از این مسیرها نیز سرایت نموده و مولد مشکلات دیگری می باشد.
2- تصاحب اندک فضای معابر عمومی توسط کسبۀ عزیز که متأسفانه ترددبرای آحادافراد جامعه به ویژه بچه ها و بانوان محترمه دشوار نموده است.
3- عدم استقرار سطل های زبالۀ معابر عمومی بعد از تخلیه توسط پرسنل زحمتکش خدمات شهری در مکان های ویژه که بعضاًبه علت رها شدن در حاشیۀ خیابان و کوچه موجب بروز تصادف میشود.

4- بی توجهی و عدم نگهداری مناسب فضای سبز محله های فرعی و بعضاً اصلی باعث خشکیدن درخت و درختچه های این محلات گردیده است.
5- تخلیه نخاله و ضایعات شهری در شمال فاز2بالادست پارک جنگلی جعفریه باعث آسیب و آلودگی به محیط زیست گردیده به طوریکه کوههای همجوار این محل پر از زباله شده است.
انشاءالله متولیان امر،رفع این معضلات را وجهه همت خویش قرار داده و البته در کنار اعمال قانون و اعاده حقوق شهروندان،با فرهنگ سازی احترام به حقوق عمومی را به جای تعرض به حقوق عمومی نهادینه نمایند.

رضا  خانی





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : 20 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');